lördag 19 februari 2011

oanade talanger.

idag sov jag jättelänge för jag och martin låg uppe hela natten och kollade på serier och megakramades. och jag var vaken ett tag imorse men sen somnade jag om och sov visst jättedjupt. för fönstret var öppet men ändå hörde jag inte marschbandet som gick förbi utanför och spelade monty pythonlåtar. jag stängde bara ute hela världen. låg inrullad i mitt täcke som en liten burrito inklämd mot väggen. det är så jag sover som bäst, jag använder täcket som kudde och bara toppen av håret syns. eller så sover jag helt utfläkt över hela sängen med armarna ovanför huvudet. men då vaknar jag alltid med onda armar och fryser jättemycket. mina överarmar kan nämligen inte värma upp sig själva. har nog nåt med gäddhänget att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar