fredag 11 februari 2011

det är så skönt när saker och ting löser sig.

jag har haft lite tur nu. det är mycket om och kring den här balen, mest pengamässigt men det börjar reda upp sig. jag kör min gamla klänning men gör om den lite. gick lös med saxen riktigt ordentligt förut idag och resultatet blev toppen. och så saknas då underkjol, vill bara ha en svart lång ganska vid. hittade en på h&m för 79,50 men tänkte att jag skulle kolla runt lite mer först. jaha, då fanns det en på nelly för 39 spänn. lycka! den är på väg hit nu. och så var det det här med martins frack. att hyra kostar 800 och att köpa kostar 3500 och han känner ingen som har nån i hans storlek. så stod jag och stirrade på min korridorare phil idag och insåg att han och martin är rätt lika kroppsmässigt, och phil gillar baler och har en frack. så mot några öl får martin låna fracken.

jag tror att det är min lyckokatt från thailand som gör det. sen jag fick den har det börjat gå lite bättre, särskilt pengamässigt. katten och mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar