fredag 11 februari 2011

inte den bästa natten i mitt liv.

inatt hade jag en av mina värsta mardrömmar någonsin. jag hade en sån där panikvakning som i medium. kippade efter andan och hela baletten och tårarna bara rann. men jag somnade om och nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde, bara panikkänslorna både i drömmen och när jag vaknade. bara det är lite konstigt, jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer. så jag sov askasst och jag har fortfarande inte gjort något åt mig själv. tobbe skulle komma hit och luncha men han är så bakis att han knappt vet vad han heter.

och om det vore så att jag svor skulle jag nog säga att jag ser för jävlig ut idag. alla killar jag varit ihop med har alltid sagt att jag är så fin när jag vaknar på morgonen, för jag får inte sånt morgonansikte. det är ju snällt och kanske inte helt sant. idag är det raka motsatsen.

så här kan jag se ut när jag anstränger mig. rätt schysst ändå.


så här ser jag ut när jag är nyopererad och inte så himla schysst.


här är jag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar