tisdag 15 februari 2011

men gomorron då!

jag vet inte, halv sex är väl en helt okej tid att gå upp? funderar på om det har något att göra med min tupplur igår som råkade bli fem timmar lång. fast man ska ju inte dra förhastade slutsatser bara sådär. en kopp te på det här och sen är det väl bara att starta dagen (plugget). en lite halvjobbig grej de senaste dagarna är att jag inte kan sträcka ut fingrarna rakt längre. kanske borde prata med min reumatolog om det. men om jag verkligen tänker efter, i vilka situationer har man helt utsträckta fingrar egentligen? när man pekar med hela handen. då har man det. men det gör jag inte så mycket. hoppas jag. och martin säger att det är mycket coolare att peka med hela handen om man har krokiga fingrar. och martin är typ 27, då kan man ju allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar