onsdag 13 oktober 2010

smile and the world smiles with you.

kom på att det knappt finns några bilder på mig där jag inte har stängd mun. jag ler aldrig så jag visar tänderna. finns väl ett ganska enkelt svar till det. jag tycker verkligen inte att jag har ett fint leende. exet brukade alltid säga att jag har världens vackraste leende, och sen kittlade han mig tills jag visade det. men jag trodde väl aldrig riktigt på det där. ibland kan jag inte hålla mig, jag blir bara så glad att hela jag ler. problemet är att jag visar mitt tandkött när jag ler, och när andra gör det tycker jag att det är jättegulligt. men på mig tycker jag att det får mig att se ut som att jag har iq 40. inte för att det är nåt fel med det, men min iq ligger nästan 100 snäpp över det.

så här glad blir jag av hamstrar och öland. påsk för länge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar