fredag 1 oktober 2010

åh, inspirationen.

sitter på alvesta station och väntar på att tåget ska gå. i helgen blir det skördefest för hela slanten. precis just nu kom jag på hur mycket jag vill måla. jag som har nya fina pennor och allt, varför tog jag inte med dem? har inte haft någon inspiration alls och helt plötsligt bara flög en massa bilder in i huvudet. när jag blir rik ska jag tatuera mig igen och jag tänkte rita den själv. kempeavansert. hade ju till och med skrivit på min packlista att jag skulle ha med mig pyssel men tänkte inte på mina målerigrejer. och martin har inte det jag vill ha. bajs bajs. aja, då får jag längta lite till nästa helg.



jag kan verkligen inte förklara varför bilden är upp och ner. den här bloggappen gör lite som den själv vill. men det här blir ju spännande. förresten är det här första gången på väldigt länge som jag varit på alvesta station utan att gråta. framsteg people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar