måndag 18 oktober 2010

beerduck.

nu är jag på öland igen. var hos doktorn igen imorse och fick kortisonsprutor och sjukskrivning och en himla massa ändringar i medicinering. det är nämligen så att de medicinerna som hjälper mest mot reumatism, antiinflammatoriska, dem är jag allergisk mot. när jag var liten fick vi pröva oss fram en massa och jag hade massa läskiga biverkningar. till slut hittade vi en som funkade men den har slutat funka nu. jag får blödningar i hela kroppen och sår som inte vill läka, både på insidan och utsidan. och det finns inget annat. har provat allt. jag har andra mediciner också men inte såna som funkar på samma sätt och lika bra. så nu får jag helt enkelt stoppa i mig kodein för att stå ut med smärtan och medan jag vänjer mig vid den här nya medicineringen och får massa piller mot blödningarna i magen och magkatarren så är jag sjukskriven. utan att överdriva kan jag säga att jag är ganska depp just nu. det här suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar