måndag 18 oktober 2010

lite krasslig.

sjuk igen. varit på akuten. har visst en del magkatarr. bland annat. så jag fick stoppa i mig en del piller, fick massa recept och en remiss och fick åka hem igen. det gick faktiskt otroligt smidigt och snabbt, och läkaren var helt fantastisk. han ojade sig lite över att jag inte kan sova och ville ge skriva ut morfin men jag ba "äh, nä tack". är lite rädd för sånt. ska till min vanliga doktor imorgon och då kan hon skriva ut citodon, som är lite svagare.

nu har jag iaf svar på varför jag inte har haft någon aptit alls på flera månader. har rasat rätt mycket i vikt, och det är ju kul, men särskilt bra är det inte. och jag längtar efter att mat ska bli gott igen. herregud vad jag längtar efter det. det här skäms jag över att berätta men senaste tiden har jag levt på ett glas välling och ett paket nudlar om dagen. det är ju inte klokt, men det är allt jag fått i mig för jag har mått så kasst. och så fort jag har ansträngt mig har jag börjat må illa. nu är jag väldigt glad att jag har ordnat med skolan så jag får ta den här terminen i min takt, för det hade aldrig funkat annars.

imorgon (idag, klockan nio) ska jag få läskiga spruttor (det låter roligare om man säger det så) och sen åker jag till öland och blir ompysslad av min hundvalp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar