torsdag 7 oktober 2010

en stackars liten apa.

så känner jag mig idag. allt gör ont och jag är trött och ledsen. martin är och hämtar ut medicin åt mig och förhoppningsvis hjälper det i alla fall mot smärtan. mitt mål för dagen är att gå på fotopromenad. men då måste jag nog kunna gå nedför trappen först. det finns en trädgård här på capella med massa änder och höns och gäss. jag älskar fåglar som jag ju har nämnt tidigare. ska visa sen. kameran är fantastisk. en digital systemkamera har legat högst upp på önskelistan i många år, men tyvärr så är det ju så att smakar det så kostar det och jag har inte kunnat lägga de pengarna. tycker att det är en ganska dyr grej att önska sig också, särskilt som jag har vissa krav, fotonörd som jag är. och den här kameran är underbar. igår efter begravningen drog pappa helt plötsligt på mig en ryggsäck och där i låg den, komplett med utrustning. fantastiskt.

men innan fotopromenad fortsätter jag ligga här som ett litet kolli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar