tisdag 12 oktober 2010

något livlig fantasi.

ibland, oftast såhär på kvällskvisten, så börjar jag tänka på lite olika scenarion. oftast handlar det om scenarion där jag blir skickad tillbaka i tiden. och jag tänker lite på vad jag skulle göra och hur jag skulle klara mig. till exempel skulle jag ju alltid kunna försörja mig som uppfinnare, eftersom jag visste allt som inte blivit uppfunnet ännu, eller så kan jag bli låtskrivare och totalt plagiera framtidens musik.

anyhoosers, ibland går de här små fantasierna lite som en film i bakgrunden i mitt huvud. jag tänker på det så himla ofta, vet inte riktigt varför. alldeles nyss kom jag på mig själv att oroa mig jättemycket för ifall jag skulle skickas tillbaka till tiden när det fanns grottmänniskor. för, jag menar, de äter ju typ bara kött! what to do?

jobbiga grejer att handskas med innan man ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar