torsdag 16 december 2010

dag 01 - om mig.

mitt liv och den här bloggen är så deprimerande just nu, så nu kickar jag igång den här temabloggningen.


  • jag har ett läskigt minne. jag kommer ihåg saker i många många år, även småsaker. det är skitjobbigt för oftast kommer jag bara ihåg de jobbiga grejerna. däremot kan jag komma in i ett rum och inte komma ihåg vad jag skulle göra där. närminnet är ickeexisterande.
  • jag är väldigt disträ. ofta har jag diskussioner i huvudet med mig själv som jag tror att andra hänger med på så när jag börjar prata har ingen nån aning om vad jag pratar om.
  • jag tycker om att samla på saker. mest pyssel. jag har två stora backar fyllda med fina tyger jag tycker om. jag har en klistermärkessamling också. och garner samlar jag nästan på mest.
  • jag älskar att baka och vill göra det hela tiden. det blir alltid jättegott. problemet är bara att det inte blir fint, det där måste jag öva lite på. mina lussebullar till exempel, skitgoda och ser ut som trafikolyckor.
  • jag har en megastor familj. mina morföräldrar är skilda, mina föräldrar är skilda, pappa är skild en gång till, min ena morbror har separerat två gånger. och alla har nya och många av dem har egna barn. det blir många julklappar.
här finns en liten lista jag gjorde i mars. där finns massa annat onödigt man kan få reda på om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar