söndag 26 december 2010

morgonen börjar halv sex.



halv sex (vår tid) ringde min mobil från dolt nummer. jag svarade inte utan tryckte bara bort det men började noja jättemycket om det hade hänt martin något och de försökte ringa från sjukhuset. och så fick jag inte tag i honom så jag satt i sängen och hyperventilerade en stund innan han till slut hörde av sig. då var det han som hade ringt fel när han skulle ringa till sin bror. väldigt underligt bara att det blev dolt nummer. sen kunde inte jag och anna somna om utan vid halv sju gav vi upp och har bara myst på rummet. jag är nyduschad och skrubbad och ska smörja in mig med min jättegoda nya hudkräm från make up store. julklapp från föräldrarna på flygplatsen. har matchande parfym också. en grej jag tycker är väldigt lyxig är att vi har egna tofflor och morgonrockar. vi sitter här i sängen med dem på oss nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar