fredag 10 december 2010

helt stabil, verkligen.

jag kan inte sova på nätterna för jag ligger och oroar mig för saker som att det inte var beställt vegetarisk mat åt mig på flyget. det jag såg mest fram emot här i världen för stunden var att få äta tacos imorgon och när martin ville bjuda ut mig på middag istället började jag toktjura för jag klarar inte några som helst förändringar just nu. jag gråter till varenda tv-serie jag ser. youtubeklipp också. när jag tänker på att djur blir påkörda ibland gråter jag också en skvätt. jag drömmer att lotta skickar elaka sms trots att vi är snällare än någonsin mot varandra. jag blir jätteledsen över att jag inte tentahetsar tillsammans med mina kursare. jag blir ännu mer ledsen över att martin vill äta tårta tillsammans med sin bror och mor istället för att stanna två extra timmar här.

jag behöver ett brejk, lite kärlek och massvis av kramar. jag erbjöd simon en kram i köket men han ville hellre krama sin flickvän än hostiga, snoriga jag. den lille jäkeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar