måndag 13 december 2010

så börjar karusellen om.

i lördags kom martin hit och jag sa till honom att det var sån tur att han kom just då för det var första dagen jag mådde rätt bra. framåt kvällen började jag få jätteont i bröstkorgen och vi hittade som en bula där. och det gör bara ondare hela tiden. sen skulle vi gå först till tess och sen till mårtenstorget (bara en liten bit bort) för att fira martins bror claes som fyllde år. jag kom till tess och sen var jag helt helt slut. genomblöt av svett och orkade bara sitta som en liten hög i hennes säng och dricka cola. så när martin gick och träffade claes så gick jag de 50 meterna hem, totalt sönder. sen dess har jag bara mått sämre, är ganska säker på att jag har bihåleinflammation på ena sidan och jag orkar bara ligga här i sängen och vara sorglig. planerna på att ha något som helst liv det här året kan vi ju bara skrota. nu tänker jag ta det så himla himla lugnt ända tills planet till thailand lyfter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar