torsdag 16 december 2010

argh.

jag har en favvoblogg, monas universum. hon lägger ofta ut diskussioner hon har över mail med olika företag. tänkte göra en liknande grej, för jag är så arg. jag beställde varor från nelly som var väldigt viktiga för mig att få. julklappar och grejer jag behöver i thailand. tess hade också några grejer med. de säger då att de ska skicka ut smsavi men det händer aldrig trots att det står på postens hemsida att de gjort det. två gånger. så får jag i alla fall en brevavi till slut och tess ska gå och hämta ut det men då har det gått tillbaka! så jag mailar dem och frågar vad det är som händer egentligen och att jag vill att de fixar det här. de har dessutom dragit returportoavgift från mig. svaren jag får är automatiserade idiotsvar och jag blir så sur. som att prata med en himla robot.

ejsan! Jag beställde ett paket med varor från er och när jag följde kollinumret stod det att jag skulle ha fått en smsavi vid två tillfällen. Detta skedde aldrig. Till slut fick jag en avi hem i brevlådan och när jag då skulle hämta ut paketet hade det redan gått tillbaka. Detta var över en vecka sen. Jag har tyvärr inte kunnat höra av mig innan nu då jag varit mycket sjuk och inlagd på sjukhuset. Jag kommer åka hem till mina föräldrar över jul och lämnar Lund på fredag. Jag förutsätter att ni kan ordna så det här paketet skickas en gång till då jag känner att det har blivit nåt fel i leden här. Jag önskar att detta paket skickas till mina föräldrars adress då jag gärna tar med mig min bikini och mina solglasögon på semestern som jag beställde dem för. Adressen är:

Linn Nyrén
von Posts väg 2A
15139 Södertälje.

Jag litar på att ni kan ordna det här. Mycket vänliga hälsningar, Linn.





Hej Linn Nyrén, tack för ditt mail!

Dessvärre kan vi inte göra detta.
Eftersom att det sorteras ut direkt på lagret, är vi får returen.

Du kommer tyvärr att få göra en ny order på denna.

Önskar du skicka din order till en annan adress än din folkbokföringsadress måste du betala din order med ett betalkort. Detta betalsätt tillåter att du ändrar dina adressuppgifter i kassan.

Om du vill samtidigt ändra även namnet på mottagaren måste du återkomma till oss på kundservice omgående efter att du har lagt din order med för- och efternamn på mottagaren så vi kan justera dessa uppgifter i vårt system. Vänligen återkom till oss i ett helt nytt ärende för snabbare och smidigare hantering av ärendet. Uppge ordernummer, för- och efternamn på mottagaren.

Återkom om du har fler frågor eller funderingar.

Ha en fin kväll!





Nu finns inte dessa varorna i er butik vad jag kan se, och jag känner att felet här absolut inte ligger hos mig och tycker dessutom att det är fel att jag nu får betala returporto. Jag har suttit varje dag och försökt klura ut var det där jäkla paketet är och när jag väl fick avin hade det redan gått tillbaka. Nu vill jag att ni ordnar det här. Det var julklappar och allt möjligt jag hade beställt.




Vi beklagar din besvikelse men vi reserverar oss för eventuella slutsålda artiklar, detta för att kunderna skall veta att det ibland händer att fler kunder lägger order på samma vara och eftersom order skickas i tur och ordning händer det emellanåt att varan hinner ta slut.


Återkom om du har fler frågor eller funderingar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar