torsdag 22 mars 2012

<3 ipad.




Alltså iPaden är ju det bästa som hänt mig. Vem behöver en dator liksom? Just nu har jag disco på rummet medan Martin är på en 2-timmarsmassage. Jo, vi har det rätt bra. Budgeten går det sådär med, lägger ut cirka 250 kronor om dagen jämfört med de tänkta 200. Men det är det så värt! Sen fick jag glada semesterhälsningar från Skatteverket i min deklaration så jag unnar mig lite.




Jag är förresten en otrolig historianörd. Helst ska det vara kungar. Jag kan de flesta viktiga datumen i Sveriges historia (inte bara årtalen mind you) och massa annan onödig fakta. Nu ger jag mig på Englands alla kungar och drottningar. Är inne på Henrik VIII:s tronföljare. En riktig röra och sjukt spännande!

När Martin kommer tillbaka ska vi göra oss i ordning och dra till Khao San Road och äta oss ner för alla street food-stånd. Det är nämligen den godaste thaimaten!
Och jag behöver inte oroa mig för baciller eftersom de mest finns i kött.

- Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar