onsdag 16 mars 2011

segertåget. eller bussen.

strax ska jag packa. även fast det bara är london är det mycket som ska roddas med medsen och grejer. struntar i de starka pillrena och kör på alvedon. och så ska de vanliga medicinerna med och nässpray och försäkringskort och sånt. men jag är på utmärkt humör! somnade åtta igår och sov tills jag vaknade av mig själv, tjugo över sju. med ett kissavbrott. känner mig som en småbarnsmorsa som skriver om hur bebisen sover. nu har jag smällt i mig lite pannkakor och dricker cola och kollar på serier och sen ska jag pussa tess hej då och ta bussen till götet. tror inte ni fattar hur taggad jag är. london liksom! jag ska måla naglarna gröna också. och ha grön ögonskugga. och mina hörlurar är gröna. har ju en grön jacka men det är lite kallt för den tror jag. fortsätter köra på vinterkappan, det är kallt på kvällarna. pundet står i 10,67 - alldeles utmärkt med andra ord. då blir det billigt att käka och handla. och dricka strongbow!

när jag är nånstans med mamma och kan gå ganska bra brukar hon kalla mig för bergsget. typ "larsa, titta vad linn går. hon är ju som en bergsget!" den här resan ska jag vara så sjukt mycket bergsget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar