tisdag 15 mars 2011

just idag är jag glad.

vet ni, jag har inte sovit ordentligt på många många dygn. veckor månader typ. inatt sov jag inte alls. och ont har jag. men det där är liksom varje dag. vad som inte är varje dag är en stundande bussresa till göteborg (jag älskar att åka buss, så himla mysigt liksom) för att träffa min älskling och sova hos våra snygga kompisar vivek och emma. något som verkligen inte är varje dag är en stundande flygresa till london för att fira saint patrick's day och vår tvåårsdag. spd firas på pubarna (jag ska rota fram nåt grönt) och årsdagen på ett flygplan. jag har en present (en awesome en) och allting.

så just idag väljer jag att vara glad. jag ska vara glad hela dagen, hålla mig vaken med cola och te och sen tvinga mig själv att somna tidigt ikväll. och så ska jag äta pannkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar