lördag 26 mars 2011

för att göra en lång historia kort.

jag åkte till london.

fick ett litet breakdown i ett badkar.

insåg att man inte kan medicinera bort problem utan också måste jobba med dem.

bestämde mig för att flytta till öland.

skaffade ett jobb.

så nu är jag förvärvsarbetande och flyttar ut till världens minsta hus ute i obygden. där jag ska bo själv. inte redo för flyttaihopgrejen om vi säger så. imorgon drar jag till öland och bor i martins pappas hus ett par dagar och på fredag får vi låna hans flyttbil (ja, han har en flyttbil) och kör lite av mina grejer. och jag får panikinreda och -renovera lite genom att sätta upp tyger och städa och tända ljus så jag ska kunna trivas. ni såg ju förebilderna. efterbilderna kommer om ett tag.

men välkomna tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar