måndag 14 mars 2011

morgontänkande.

som vanligt kan jag inte sova. har haft svårt att sova så länge jag kan minnas. ska ta tag i det nån gång snart har jag tänkt.

en av sakerna som håller mig uppe är tankarna på japan och det fruktansvärda de går igenom just nu. och jag tänker på ifall någonting liknande skulle hända i sverige, och hur litet sverige är. tänk om hela göteborg skulle översvämmas och tusentals människor omkom. vi skulle antagligen känna någon drabbad, eller känna någon som förlorat någon i den katastrofen.

det är som tsunamin i thailand, jag har så sjukt många kopplingar dit. en av mina vänner förlorade hela sin familj på sin pappas sida. världen är bara så liten. och jag känner mig väldigt liten i världen.

hjärtat bara värker för dessa stackars människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar