fredag 21 januari 2011

man kan noja över fler grejer.

typ, var är min häftpistol? den är bara borta och jag älskar den. vill häfta grejer. och när jag kollar igenom bilderna jag lade upp innan så stör jag mig på några saker. det är för mycket sladdar överallt! inte så mycket att göra åt. men den där svarta klossen som står och är ful vid gardinen, den kan jag nog faktiskt flytta på. det är en ipodstereo, ska nog ställa den under byrån med högtalarna på byrån. och när jag flyttade in här var det en skitful lampa så jag köpte den stora rislampan bara för att pigga upp lite och den var sjukt billig. men nu börjar jag tycka att den är tråkig, och den passar inte in i den rymdbasar som är mitt rum. så jag ska virka lite blommor tror jag och sätta dit. vita.

slut på meddelande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar