torsdag 20 januari 2011

klädångest.

jaha, då ska jag på bal igen. tobbe är med och fixar inför balen eftersom han har blivit nationsslav. och jag står väl ut med balen och allt sånt där men klääääder hallå. vad ska jag ha på mig? jag kan ju inte ha samma som förra gången och jag tänker inte köpa nåt dyrt schabrak som ändå är jättefult. förra gången sydde jag min egen klänning, tror jag gör detsamma i år faktiskt. billigt och bra.

som sagt kan jag göra normala miner i ungefär en bild i rad.

den är lång och svart och har massa tyll.

arvid hade för liten frack och lånade manschettknappar. han fick ett par i present av mig sen. kanske ska påminna honom om när han var alldeles sentimental för ett år sen och tyckte att vi visst kunde gå på balen tillsammans igen. fast jag vill ju gärna se martin i frack. han kanske kan gå med arvids tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar