lördag 22 januari 2011

åh vad skönt att sova strax.

sov som en riktig kratta förra natten eftersom jag mådde så kasst. imorgon ska jag ha mysmiddag här med syrran och hennes kille och mina kompisar alex och linnea. mycket möjligt att martin dyker upp också, vi längtar efter varandra. så imorgon måste jag verkligen städa hallen och badrummet, mycket jobbigt. fast det går nog fort.

jag har inte bara rensat mina prylar, jag har rensat lite i resten av mitt liv också. för ett tag sen började jag ta bort folk på facebook som jag inte riktigt känner behöver veta allt om mig och mitt liv, och som säkert inte vill det heller. ibland är man vän med folk där bara för att. jag rensade väl bort kanske 100 stycken och det var jättesvårt och många kunde jag bara inte ta bort fastän jag inte direkt skulle vilja prata med dem på chatten. och så för några dagar sedan gjorde jag så att jag begränsade min profil på facebook så att bara vissa kan se vad jag har för mig. här i bloggen styr jag vad som kommer ut om mig och mitt liv (för mycket) men på facebook har jag ju konversationer med mina vänner och är med på massa bilder och jag känner inte att 500 personer behöver se det. även om det inte är bilden jag ger här i bloggen är jag inte en superöppen person, jag vill själv välja vad jag delar med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar