fredag 21 januari 2011

aldrig haft så rent rum.

är så sjukt svettig nu men så sjukt nöjd också. älskar att ha det rent och städat. fram till imorgon ska jag ignorera kaoset i min hall och på toan tänkte jag. tänkte förresten att jag skulle visa hur jag bor, och det jag har ändrat idag.



så här blev den andra girlanden som hänger ovanför sängen. rensade lite på hyllan där också, mina harlequinromaner fick en egen liten hög med ett helgon på. och den otroligt vackra lådan som vasen står på fick jag av grannen på landet i loppispresent.



rensade riktigt ordentligt i nattduksbordet. det såg helt förskräckligt ut innan. den underbara brickan fick jag av martins mamma carin.



ljungkrukan fick åka upp på ett litet underlägg, mest för att ha nånstans att göra av det. de överblivna vimplarna hängde jag upp i min vajer, och det var ganska fult faktiskt. och som sagt så har ju kjell fått nya kläder.



mitt gamla plastbord blev lite upphottat med en bricka som jag fått av mamma. slängde på lite ljus och sånt och i bordet är resten av alla mina ljus.



den här hyllan ser ju fortfarande rätt stökig ut men den var tusen gånger stökigare innan. slängde ner allt bråte i plastbackar och knökade in tyger och lite lådor där istället.



jag tycker att böcker är konstverk i sig och av nån anledning gillar jag bättre när de ligger ner än står upp så jag trivs när jag har dem så här. en sån där katt har jag velat ha i åratal och hittade en i thailand nu.



här stod det lite mer grejer förut, jag har för mycket grejer över huvud taget och försöker ha dem så att det inte blir kaos men jag skulle verkligen behöva en större lägenhet.









och så ser rummet ut. kläderna får såklart inte plats i garderoben så jag behöver en klädställning. men jag tycker det är rätt fint. om nån har läst så här långt får en väl tacka och buga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar