söndag 15 augusti 2010

kanadagäss.

när det är varmt ute blir det så sjukt varmt på övervåningen i vårt hus (eller överallt men mest på övervåningen) och inatt skulle jag sova med balkongdörren öppen till sovrummet. kunde inte riktigt sova men var ändå på rätt bra väg när jag hörde de mest störda ljuden ever. jag kan inte ens beskriva dem men det var som en flock med fåglar blandat med en döende kåt katt blandat med kraken. men som sagt, går inte att få fram det exakta ljudet i ord. så jag släpade mig ut på balkongen och såg någonting på gräsmattan nere vid stranden men såg inte ordentligt så gick och hämtade mina glasögon. då ser jag att det är massa kanadagäss där nere som gör något man absolut inte borde göra på någon annans gräsmatta. ville verkligen inte se mer av gåsorgien så jag drog igen balkongdörren och gick och lade mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar