onsdag 4 april 2012

what's the plan stan?


Mycket funderingar fram och tillbaka vart jag ska och vad jag ska göra. Men imorgon åker jag till Bangkok. Tänker typ en dag med marknader, en dag med utflykter och så en dag på vad som kan vara mina 2 nya favoritplatser i världen. Siam Paragon och Central World. Där finns ALLT! Affärer, folk att titta på, bio, bowling och massa massa massa mat. Mm, mat. Sjukt underskattat.

Och dessutom måste jag dit för jag behöver skor och en jacka. Varför då undrar ni då. Jo, för sen tar jag flyget till Sydkorea. Bara så där! Vad gör man inte för kärlek. Sen är jag sjukt pepp på Sydkorea och har alltid varit men det finns ju en viss person där. Och SEN! Åker jag till en exotisk plats, faktiskt min favoritplats här i världen alla kategorier. Vårt alldeles egna hus på Öland. Öländsk försommar är the bees knees. Och där ska jag gosa med alla mina katter, för då har Lola nämligen ploppat ut några små hårbollar.

En grej jag har tänkt på med Thailand är att det verkligen drar ut extrema spektrum av saker och ting. Sexhandel blandat med den vackraste religion jag vet. Sen är jag även både mitt fulaste och mitt snyggaste här. Till exempel:




Ingen man vill hångla med direkt.lt buss hela natten och är bara sjukt sunkig. Sen det här:




För att komma upp på den här nivån i Sverige behövs ett par timmar, här bara händer det. Thailand är fantastiskt.

/Linn

Location:Pattaya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar