onsdag 4 april 2012

nyårslöften.

Jag är i Pattaya nu och återkommer till det sen. Tänkte prata om nyårslöften. Är inte riktigt den personen som lovar att träna varje dag och sluta med chips, tror inte jag någonsin gett ett nyårslöfte. Men det här nyåret lovade jag mig själv att läsa mer och att göra en lista på allt jag läser. Första veckan läste jag 8 böcker, sen tog det totalt stopp. Läste liksom en bok på 2 månader typ. Väldigt olikt mig. Men jag hade ingen lust och tycker inte att man ska pressa sig själv till att läsa. Nu sen vi reste har läslustan kommit tillbaka med råge! 10 böcker har det blivit och nu är jag uppe i 19 totalt. Då känns det lite extra bra att ligga nerkrupen i den extremt sköna hotellsängen, fortfarande lite krasslig, med en stor hög böcker. Vädret är jättekasst och Pattaya med för den delen så jag missar inget. Ska ta och beställa upp roomservice om en stund.

Förresten, helt överhajpat men av en anledning. Läs Hunger Games-trilogin. Bästa jag läst på år och dar. Hemskaste med för den delen. Filmens brutalitet kan inte ens jämföra sig.


- Linn

Location:Pattaya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar